woensdag 25 juni 2014

Hiep Hiep Hoera

Hij is af!

Hiep hiep hoera voor mijn neefje die gisteren 1 jaar werd en van mij deze slinger op zijn verjaardag kreeg, kan hij als het goed is nog heel veel jaren van genieten met zijn verjaardag.

Hiep hiep hoera voor mij omdat de slinger af is. Het was een heel werkje, wel erg leuk om te doen.
Het werd namelijk een lange slinger, hoe meer woorden (letters) hoe meer werk. Maar ik ben er trots op!


De slinger is gemaakt met de kleuren Baked Brown Sugar en Tempting Turquoise, zo blijft die heel neutraal en deze kleuren passen precies bij hem.





En hoe krijg je de slinger goed op de foto?
Nou in stukjes dan maar!

Tussen de woorden heb ik figuren gedaan, nagemaakt van "Nijntje". Dit om de slinger iets kinderlijks te geven, mijn neefje werd natuurlijk 1 jaar. 
Maar deze figuren kunnen zo weer vervangen worden door iets anders leuks. Misschien ieder jaar iets nieuws?

Wil jij nu ook zo'n mooie slinger? 
Dat kan!
Ik maak hem graag in opdracht voor je (prijs in overleg).
Of we kunnen het gaan maken tijdens een workshop of je kunt bij mij de materialen bestellen om hem zelf te maken.
En je kunt de slinger natuurlijk net zo lang maken als je zelf wilt. Denk bijv. aan Party, Welkom Thuis, Gefeliciteerd, Hiep Hiep Hoera en ga zo maar door.
Interesse? Laat het me weten! Bij genoeg interesse plannen we een workshop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...