zondag 2 november 2014

Hello Fall

Vandaag een kort bericht, het is veel te mooi weer om hier niet van te gaan genieten.
Volop zon, 18 graden en prachtige herfstkleuren om ons heen.
Bij het hardlopen vanmorgen scheen de zon op de geel/bruine bladeren van de bomen, ik hoorde vogeltjes fluiten en zag nog wat dauw op de graslanden.
Zo zou ik altijd wel willen hardlopen, heerlijk.


Een prachtig doosje, ditmaal versierd met herfsttinten. Het doosje is de Curvy Keepsake Box, een snijmal die door de Big Shot kan.
Binnenkort laat ik zien dat je er nog veel meer mooie dingen mee kan maken.


En die herfsttinten komen van de stempelset For All Things.
Ik vind hem helemaal leuk, en is ook nog goed te gebruiken als de herfst voorbij is.


Ik ga weer gauw naar buiten toe, doeg!

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...