zondag 12 april 2015

Envelopjes

Deze week heb ik twee keer een geld-envelopje gemaakt.
De eerste keer had ik weinig tijd, de tweede keer iets meer.
Maar beide zijn leuk geworden, dus zelfs als het snel moet, kun je geweldig een cadeau-envelop maken met de Envelope-Punch-Board.


Mijn neefje wilde graag sparen voor een voetbal-tenue. Je raad het al: hij speelt in oranje-zwart. Binnen 10 minuten klaar, en kijk hoe leuk!


Voor mijn vader werd het iets uitgebreider, hier zit een label bij-in. De koeienstempel is niet van Stampin' Up! maar erg toepasselijk omdat mijn vader altijd een melkveebedrijf had.




groetjes Ellen

1 opmerking:

  1. Erg leuk Ellen. En is dat die koeienstempel die je destijds op de beurs gekocht hebt? Ik vind hem zo leuk en zeker toepasselijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...