dinsdag 19 mei 2015

Geslaagd?

De twee weken kids-vakantie zijn weer voorbij. Wat hebben ze lekker vakantie gevierd, met best nog wel mooi weer. We hebben veel buiten gespeeld.
En ik zag dat de examens zijn begonnen. Wat zullen de jongelui weer moeten zwoegen, met hopelijk een goed resultaat.

Vandaar dat ik maar een paar kaartjes heb gemaakt.


Deze kaart vind ik zo leuk omdat je lekker kunt spelen met teksten!
Ik heb van al mijn stempelsets de leukste/bijpassende teksten gezocht en dan 
maar puzzelen!
De Stamp-a-ma-jig is dan zeer welkom, je kunt je stempel precies op de goede 
plek plaatsen.
Hier heb ik gewerkt met Island Indigo en Memento zwart. 


En deze is toch ook leuk, het mysterieuze mannetje gluurt om de hoek. 
(kijk even hieronder voor meer info over het mannetje)
Het label is gemaakt met de Scallop Tag Topper Punch.


Ook een cadeau-verpakking is natuurlijk heel handig, om geld of cadeaukaart te geven. 
(deze zelfmaakdoosjes zijn nu nog te krijgen met een leuke korting, ze gaan uit het assortiment)
Deze is lekker uitbundig!


En het mysterieuze mannetje van hierboven is gemaakt met de uilenpons.
Ik zag het idee op pinterest en vond hem toch wel erg grappig.




En heb je mijn uitnodiging gezien voor 2 juni? Een leuke ochtend/avond ter introductie van de nieuwe catalogus!
Kijk even naar het bericht hieronder voor alle informatie.
Ik hoop je natuurlijk te zien.


Tot gauw!
groetjes Ellen

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...