maandag 29 juni 2015

Garden in Bloom

Oooohhhh, dit is toch wel mijn favoriet nu hoor!
Garden in Bloom, wat een geweldige stempelset.

Vanavond heb ik weer de laatste keer sporten voor de zomerstop. Het wordt al bijna een traditie dat ik dan iets leuks maak. We hebben ook zo'n gezellige groep dames (en één heer). Ik maakte iets voor de zomer met een cryptische tekst. Zullen ze raden wat erin zit?


Ik begon met het zelf maken van dessin-papier. Dat is zo leuk en gemakkelijk. En ideaal, van een wit stuk papier maak je je eigen dessin en hiermee kun je helemaal los gaan. Kaartjes, tasjes, cadeautjes, je kunt er elke kant mee op.


Gestempeld met Island Indigo, daarna ingestempeld met Roze Red, Crushed Curry, Garden Green en Perfect Plum (de Regals-familie). Overal de tweede en/of derde afdruk zodat de kleuren niet te fel zijn.


In de cadeautjes komen ijsjes, je weet wel, die waterijsjes die je zelf in kunt vriezen.


Een passend papiertje uitgesneden, vast wat voorgerold met een stokje (zodat het mooier oprolt).


De onder- en bovenkant heb ik in tegengestelde richting dichtgeplakt, zoals je hier op de foto kunt zien. Dit geeft een speels effect.


De tekst is van de stempelset K.J.E.G (koop je eigen geschenk), en deze vond ik mooi passen bij de zomer en het ijsje wat erin zit.
Een knijpertje met daarop een bloemetje (Itty Bitty Accents Punch) geplakt.


Ik hoop dat ze er blij mee zijn vanavond!


En zo maakte ik laatst ook een tasje voor een gastvrouw (voor een party). Volgens mij heb ik deze nog niet laten zien.
Eigenlijk op dezelfde manier. Eerst wit papier bestempeld en daarna hier een tasje van gemaakt met de Gift Bag Punch Board.
Van de restjes papier kun je nog leuk een kaartje maken (bij mij liggen de restjes er nog mij uit te dagen).


Geniet van deze zomerse week.
Tot gauw,
groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...