zaterdag 14 november 2015

Peaceful Wreath

Een echte kerstset, Peaceful Wreath. Een kerstkrans en kersttak, volop te gebruiken voor al je kerstprojecten.




Ik maakte een tasje, bestempelde deze met houtstructuur en gebruikte een uitgestanste krans.
(de snijmallen Wonderful Wreath Framelits passen hier precies bij)
De krans stempelde ik met zwarte memento inkt en kleurde de blaadjes en besjes in met de blenderpen.
Een stukje Burlap Ribbon en het strik in het rood maakt het tasje helemaal af.


Ook vind ik de krans mooi om een waxinelichtje op te plaatsen. Hiervoor sneed ik alleen de buitenste rand uit zodat binnenin je het waxinelichtje kunt plakken.
De rand van het waxinelichtje beplakte ik ook met Burlap Ribbon (jute lint), de rode strik ontbreekt ook hier niet.



Ik hoop dat jullie ook volop bezig kunnen zijn met jullie kerstprojecten.
En hebben jullie de kerstkaarten al af?

A.s. woensdag 18 november (20.00 - 22.00) geef ik een workshop thuis, Kerstkaarten maken.
Er zijn nog een aantal plekjes vrij (vol=vol)
Dus geef je snel op en kom gezellig meedoen om je voorraad aan te vullen of om nieuwe ideeën op te doen. 
Kosten zijn € 5,00 p.p., dit is inclusief alle materialen een kopje koffie/thee en natuurlijk iets lekkers.

Die dag plaats ik ook nog een bestelling, dus wil je graag nog iets meebestellen, ik hoor het graag. 
Je bestelling is dan ruimschoots voor Sinterklaas en/of Kerst binnen.

De creatieve groetjes,
Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...