dinsdag 10 mei 2016

Verwend

Hoe anders ziet het weer eruit als een week geleden. Liet ik je toen foto's van hagel en sneeuw zien, het is de afgelopen dagen meer dan 25 graden. Mij hoor je niet klagen hoor....














En jaaaaaa...... daar is ie dan, de nieuwe catalogus. We mogen er nog niet uit bestellen maar er alvast wel van genieten!
En mooi dat ie is...... mijn verlanglijstje groeit alleen maar.

Wil jij ook al graag hem inzien, kom er dan snel één halen.

Of kom naar mijn Open Huis op 31 mei 2016.

Je kunt dan alvast nieuwe producten zien en ermee werken (je mag gratis meedoen aan een kleine workshop).
Je krijgt na afloop een catalogus mee naar huis. (heb je in de afgelopen 6 maand een bestelling bij mij geplaatst of je gaat er dan één plaatsen dan krijg je de catalogus gratis mee naar huis, anders vraag ik een kleine bijdrage van 2,50)
Natuurlijk ligt er ook een kleine attentie voor je klaar.

Wanneer: dinsdag 31 mei.
                 Overdag doorlopend tussen 10.00 en 14.00 uur
                 's Avonds tussen 20.00 en 22.00 uur
Waar: bij  mij thuis.



En zo moest ik natuurlijk ook even met de nieuwe spulletjes aan de slag (als demo mag ik een aantal producten al iets eerder kopen)
Een nieuwe kleur Flirty Flamingo en een nieuwe stempelset met bijpassende label punch (pons).





Ik werd afgelopen week ook nog eens verwend,
ik kreeg een prachtige thee-verrassing!
Hij is zo mooi dat ik hem even moet laten zien, de bloem is helemaal zelf ingekleurd.
Lieve geefster dank je wel (hij staat te pronken op mijn bureau).


 

En zo genieten we van de lente,
tot gauw,
groetjes Ellen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...