dinsdag 28 juni 2016

Druk, druk, druk

Jullie hoorden al even niets meer van mij.
Niet dat ik niets deed op creatief gebied maar had (of nam) even geen tijd om te bloggen.

Ben namelijk bezig met een leuk project.

Stampin' Up! heeft een ontzettend leuk systeem om op een creatieve manier je foto's in te plakken: Project Life.

Je kunt een album kiezen, groot of klein, en met een soort van insteekhoezen zelf kiezen hoe dik je album wordt.
Ook zijn er complete pakketjes met kaartjes en embellishments zodat je je album in één stijl kunt maken.



En zo maakten onze kinderen en hun neefje en nichtje zo'n mooi album voor hun opa die 80 werd.
Ze gebruikten foto's en schreven leuke anekdotes op, maakten tekeningetjes enz.
Een mooi album van hunzelf voor/over opa!
Ze waren er een hele poos zoet mee, vonden het leuk om te doen, zelfs de jongens. En opa vond het resultaat helemaal geweldig!








Heel begrijpelijk mocht ik dit album niet op de foto zetten, maar hier zie je een voorbeeld (foto's van stampin' up).














Toen werd ik ook heel enthousiast van dit album en wilde er zelf ook mee aan de slag.
Nu ga ik geen foto's erin plakken maar maak ik een album met voorbeelden van alle nieuwe stempelsets.
Een karwei waar ik wel even zoet mee ben!
Maar ik zal jullie alvast iets laten zien:


Het nog lang niet af maar ik zal jullie zeker het eindresultaat laten zien.

Tot gauw!
groetjes Ellen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...