zondag 31 juli 2016

Zwart/Wit

Vandaag staat in het teken van zwart/wit.
Ik maakte een kaartje voor een verjaardag. Zoals je ziet heb ik meerdere lettertypes gebruikt uit verschillende sets. Een eenvoudig kaartje maar door de verschillende lettertypes toch sprankelend.


En ook deze is een combinatie van verschillende sets.


Een kadootje met chocolade was snel gemaakt met de envelope punchboard en een label eraan.
Het werd een soort van tasje doordat ik de bovenste flap van het "doosje" naar binnen vouwde en een lintje eraan bevestigde (als draagtasje).



Voor het label gebruikte ik onze mooie nieuwe Nederlandse stempelset (recht uit het hart). 
Ik vind die grote bloem geweldig. Op de "besjes" plakte ik kleine pareltjes om het iets meer effect te geven. Een banner met Gefeliciteerd (onze andere nederlandse stempelset) gemaakt met de stempelset + pons Thoughtful Banners en klaar!


Tot gauw,
groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...