zondag 27 november 2016

Geslaagde workshop

Afgelopen week had ik twee gezellige workshops. Zowel 's morgens als 's avonds een clubje hardwerkende gezellige dames.
We gingen aan de Kerstkaarten....... want daar kun je er nooit genoeg van hebben, toch?


Voor iedere deelnemer maakte ik een klein cadeautje.
Het is een memo-boekje gepimpt met washi-tape en een uiltje of vosje van 
de kerst(hostess)set Cozy Critters.




Hier zie je twee van de voorbeelden die ik had gemaakt.


Ook was er een deelneemster jarig die dag....
ik vond dat ze wel een extra kadootje verdiende,
het werd dit kleine kopje met schotel, gevuld met thee, suiker en een chocolaatje.
Het kopje (mokje) maakte ik met het envelope punchboard.
Ik hoop dat de workshop een leuke invulling van haar verjaardag was!



Ben je zelf ook nog druk met je kerstkaarten?
Veel succes maar vooral ook plezier natuurlijk hé!

Tot gauw,
Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...