zondag 11 december 2016

De allerlaatsten

Het moet nu toch echt afgelopen zijn met de kerstkaarten.... de allerlaatsten zijn gemaakt!
Het lukt me niet altijd om iedereen een zelfgemaakte kaart te sturen want ik heb met mezelf afgesproken dat ik ze alleen maak zolang ik het nog leuk vindt!

En ja... ik vind het nog steeds leuk, maar die tijd.....
Dus vandaag echt de laatsten gemaakt!

(en vergeef me de foto-kwaliteit, het weer is echt te donker voor mooie foto's, dus alleen de vensterbank was nog geschikt als foto locatie.)


Kaartjes met de schattige Merry Mice set.



De achtergrond geëmbosd met wit, met de achtergrondstempel Merry Medley.



Kaartjes met de hostess-set Cozy Critters.



Kaart gemaakt met de achtergrondstempel Merry Medley, gestempeld met
Versamark en daarna met goud geëmbosd.
Twee Kerstballen erop van de snijmallen Delicate Ornament Thinlits.


En jij...
heb hij alle kaarten al af?

Succes als je er nog mee bezig bent!

groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...