maandag 26 februari 2018

Familiedagen

Afgelopen tijd was (en ben) ik druk met het voorbereiden van een nieuwe beurs.
Mijn collega Petra en ik staan deze week (voor het eerst) op de Familiedagen in de Evenementenhal in Hardenberg.
En we hebben er ontzettend veel zin in.



Natuurlijk zijn we weer bezig met nieuwe inspirerende voorbeelden, maar ook twee leuke workshops gaan we geven (doorlopend de hele dag).
We proberen zoveel mogelijk te laten zien van Stampin' Up!

Mocht je langs komen, we staan in Hal 3, kraamnummer 308.
(Dit is langs een wand, naast de toiletten)

Het lijkt me leuk je te ontmoeten!
groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...