maandag 1 oktober 2018

Creabeurs

Wat was het weer geweldig gezellig!!!!
Drie dagen creabeurs in Hardenberg, samen met Petra Timmer, een collega die onderhand (na heel wat beurzen) al lang een vriendin is geworden.
En wat hebben we enorm leuke mensen ontmoet, gezellige en inspirerende gesprekken gevoerd.... misschien wel met jou!

Voor alle nieuwe bezoekers, hartelijk welkom!
Op mijn blog plaats ik regelmatig nieuwe projecten, houd ik je op de hoogte van de acties van Stampin' Up! en lees je welke workshops ik geef. Als je mij gaat volgen (sitebar rechts) dan mis je hier niets meer van, ik zou het gezellig vinden.

Vind je het leuk dan kun je je ook aanmelden voor mijn nieuwsbrief, die ik ongeveer 1x per maand verstuur. Aanmelden kan met de link hiernaast (rechts).

Deze week zal ook het workshopprogramma voor dit najaar bekend worden en deze kun je dan vinden onder het kopje "Workshops" (hierboven).
Natuurlijk mag je ook altijd contact met me opnemen over een workshop die je graag wilt volgen, of als je samen met je eigen groepje wilt workshoppen, er is veel mogelijk.

Maar nu eerst genoeg gekletst....
ik laat jullie eerst nog even genieten van een aantal foto's van onze kraam, ook leuk voor als je de beurs gemist hebt deze keer.








We hebben in deze drie dagen (en vooraf natuurlijk) best veel voorbeelden gemaakt, ik laat ze jullie binnenkort allemaal wat meer uitgebreid zien.

Tot gauw!
groetjes Ellen


2 opmerkingen:

  1. fijn dat je op een par geslaagde beurs dagen kunt terug kijken. ziet er ook allemaal verzorgd uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Alma, het blijft ook zo leuk om te doen.
    Maar ook jij bent volgens mij actief bezig, zie regelmatig een workshop voorbij komen. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...