zondag 9 december 2018

Kerst Snail Mail 2

Voor de tweede knutselvriendin maakte ik weer een heel ander soort snailmail.
Dit keer in een doosje (die ik nog had liggen).



Een doosje met een venster, zodat het al iets van de binnenkant verklapt.


In het doosje maakte ik een harmonica-kaart, deze is 10x10 cm omdat dit 
precies in het doosje paste. Ik heb twee A4 vellen (volledige lengte en 10cm breed)
aan elkaar geplakt en zo een harmonica gevouwen van 10x10.

Op de voorkant een houten kerstbal bestempeld, met de kerstbal uit de stempelset
Beautiful Baubles.


In het deksel een nieuwjaarswens (stempelset Binnen is het warm).


In iedere "vouw"kun je weer iets moois maken. op één kant
een klein envelopje geplakt met een kadootje erin.




Op twee plekken heb ik nog een extra kaartje toegevoegd, 
dit kun je goed zien op de overzichtfoto (die hieronder staat)


Het sneeuwpopje komt uit de jaarcatalogus, Seasonal Chums.


Hier ook weer een kaartje die je naar boven kunt open klappen.



En een kadootje achterop.







Zowel de voor- als achterkant van de harmonicakaart kun je helemaal
versieren.

Ook deze vond ik weer superleuk om te maken.

Hebben jullie al gezien dat de eindejaars opruiming er weer is?
Klik op de link hieronder om alles te kunnen bekijken.

EINDEJAARS PROMOTIE

Wil je graag iets bestellen hiervan (of gewoon je bestelling doen)? Laat het me weten, ik regel het graag voor je.



Fijn weekend!
groetjes Ellen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...