woensdag 1 januari 2020

Nieuw jaar, nieuw uiterlijk

Een nieuw jaar ....
ik wens jou een geweldig mooi, gezond, liefdevol en creatief 2020!

Maak er een sensationeel jaar van!


En bij een nieuw jaar hoort een nieuw uiterlijk!
Zoals je vast gezien hebt, is mijn blog een beetje verandert.
Een lekker nieuw fris uiterlijk, ik ben er blij mee.
Maar de inhoud is nog hetzelfde, jou net zo enthousiast maken over Stampin' Up! als ik zelf ben.
Laten we er met elkaar een creatief en inspirerend nieuw jaar van maken!


En om dat gelijk goed te beginnen is er aanstaande zaterdag 4 januari een bloghop waar ik aan mee doe.
Vanaf 9.30 uur kun je lekker hoppen langs diverse collega's met al hun mooie voorbeelden.
(als je begint bij mijn blog, klik je zo door naar alle anderen en kom je weer uit bij mij. Natuurlijk kun je ook bij iemand anders beginnen en dan kom je mij ook vanzelf tegen).


Ik hoop je te zien zaterdag.
groetjes Ellen

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...