zaterdag 8 maart 2014

Veel te mooi weer

Het is eigenlijk veel te mooi weer om te bloggen. Vanmorgen al de hele morgen in de sportzaal gehangen, dus nu moet ik echt naar buiten.
Gelukkig had ik nog een kaartje liggen die ik laatst maakte. Ik was eens bezig geweest met watercolor, ook echt wel weer leuk voor bij dit mooie weer. Ik heb eerst de kaart bewerkt met inkt en daarna pas gestempeld. Op het witte papier de achtergrond licht bestempeld met de kleur crumb cake, de basiskaart (crumb cake) licht bestempeld met Strawberry Slush. 
De zijkanten van de kaart lekker ruw afgewerk.


Ik wens jullie nog een heel fijn weekend met heerlijk lente-weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...