dinsdag 20 mei 2014

Hello

Wat is het toch weer lang geleden dat ik mijn laatste bericht hier plaatste.
De dagen vlogen voorbij door de vele verplichtingen die zomaar op mijn pad kwamen.
Maar vandaag weer eens lekker tijd om aan de slag te gaan.
Eigenlijk veel te mooi weer, hier is het dik 25 graden maar in mijn knutselhok is het nog heerlijk koel,dus een lekkere plek om aan de slag te gaan.

Vandaag een heel simpel kaartje, of toch niet?
Ik heb maar 1 stempelset (drie stempels) gebruikt en 3 kleuren inkt.


Ik gebruikte voor deze kaart de kleuren inkt: Island Indigo en Rose Red. De pijltjes stempelde ik met Crumb Cake (dezelfde kleur als de basiskaart).

Deze stempelset is van photo polymer en dus helemaal doorzichtig. Zo kon ik lekker eens zonder de Stamp-a-ma-jig aan de slag. Want je ziet precies wat je stempelt.
Heb je een wood of clearmount versie stempel dan gebruik je gewoon de Stamp-a-ma-jig en dan kom je tot hetzelfde resultaat. Met een Stamp-a-ma-jig kun je namelijk precies bepalen waar je stempelafdruk moet komen, uit de losse hand krijg je het nooit zo mooi recht en precies.



Zo maakte ik laatst ook kleine cadeautjes voor de mensen die bij me kwamen workshoppen. We maakten een mooie bloemenkrans. Best een heel werk maar de resultaten waren echt heel mooi. (natuurlijk vergeten hier een foto van te maken)

 

En in de presentjes zaten kleine koekjes met een hartvormpje. Ik hoop dat ze lekker waren!

Tot gauw!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...