woensdag 24 september 2014

Ik heb er zin in

Goedemorgen, dat is nog eens een openingszin, toch?
Ik heb er zin in, u ook?

Zin in drie dagen creabeurs, ik ben al volop bezig met alle voorbereidingen om er voor jullie een inspirerende stand van te maken.
En hier sta ik natuurlijk niet alleen. Ik sta weer samen met mijn gezellige, zeer creatieve collega Petra drie dagen in stand nummer 599.


Je vind ons in Hal 5, helemaal achteraan. De wand waar de toiletten zitten en dan de laatste stand in het hoekje.
Ik hoop jullie te zien natuurlijk.



Je kunt ook bij ons komen workshoppen. Voor € 2,50 maak je een leuk cadeaudoosje waar je geld, een klein kadootje of cadeaukaart in kunt doen. Superleuk om te maken en nog veel leuker om weg te geven natuurlijk.

Zo ben ik dus ook druk bezig met vele voorbeelden.
Ik maakte ook een 3-d fotolijst, en twee bijpassende kaarsen.
Je kunt het natuurlijk in het echt zien op de beurs maar hier ook alvast een foto.


Doordat het een 3-d fotolijst is kun je er diepte in opbouwen. Op de foto is dit moeilijk te laten zien, ik vind hem ook niet erg scherp moet ik eerlijk zeggen.
Wel weer een leuke reden trouwens om hem in het echt te komen bekijken (ik zou het expres gedaan kunnen hebben).



Nu gauw verder met alle voorbereidingen,
groetjes Ellen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...