donderdag 2 oktober 2014

Voorbij

Wat was het leuk, drie dagen beurs in Hardenberg.
En wat hebben wij (mijn collega Petra en ik) ontzettend veel mensen gesproken.
Misschien ben jij er wel één van. (welkom op mijn blog)
Maar ik ben er me ook bewust van dat ik veel mensen niet gesproken heb, heel erg jammer, maar misschien een volgende keer.

En wat fijn om te horen dat steeds meer mensen Stampin' Up! kennen of zelfs langzaamaan met het "virus" besmet raken.
Ik heb in ieder geval genoten die drie dagen en vind het super om die creativiteit met anderen te kunnen delen.
En ja....... ik heb foto's genomen !!!!!

Dus ben je er niet geweest, kun je nog een beetje meegenieten.





Wij vonden het leuk om tijdens de beurs aan de mensen te laten zien wat je allemaal kunt maken met de producten van Stampin' Up!
Zo maakte ik onder andere deze twee labels, waar een theezakje achter verstopt zit.
Eentje met de uilenpons (owl builder) en eentje met bloemen van de Flower Shop stempelset.



Ik kijk terug op een fantastisch evenement en hoop natuurlijk volgend voorjaar weer van de partij te zijn!

En wist je al dat Stampin' Up een prachtig aanbod heeft voor mensen die ook demo willen worden?
Je krijgt een half jaar lang (dus 6x) een pak met designpapier GRATIS.
Ben je wel eens aan het twijfelen om zelf demo te worden.... nou dan zou ik zeggen Ga Ervoor.
Ik wil je hier natuurlijk mee helpen. Dus heb je nog vragen of twijfels, ik neem ze graag voor je weg.


groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...