maandag 27 oktober 2014

Hard gewerkt

Afgelopen week kwamen er een aantal enthousiaste dames bij mij workshoppen.
En wat hebben ze hard gewerkt. Er werden maar liefst drie kerstkaarten gemaakt.
Super dames, ik vond het erg gezellig.

Dit was één van die kaarten:


Hier heb ik ook weer gebruik gemaakt van de stempelset White Christmas.
De basiskaart is van Cherry Cobbler en het achtergrondje van Crumb Cake.


En die achtergrond heb ik met foamblokjes (dimensionals) erachter geplakt. Zo krijg je meer een 3-d effect, het idee van een raam waar je doorheen kijkt. 


 De sterren wit gemaakt met de Chalk marker.


En het vogeltje rood ingekleurd.

En zo heb ik alweer een kaart klaar voor mijn kerstkaarten verzameling. Ik ben er nog niet maar het schiet al mooi op. Hebben jullie ze allemaal al klaar?

Tot de volgende keer,
groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...