woensdag 29 oktober 2014

Moeilijk?

Wat vind ik het toch moeilijk om een leuke titel te bedenken voor mijn berichten.
Ik heb het idee dat ik telkens weer dezelfde titels bedenk of er komt gewoon niets.... geen idee.
Voordat ik dan eindelijk eens gewoon met mijn verhaal kan beginnen.....
Misschien moet ik ze maar afschaffen die titels.

Maar goed... gisteren dus weer eens lekker bezig geweest met iets anders dan een kaartje.
Vind ik toch altijd wel errug leuk hoor!

Het werd een cadeaudoosje.
En hoe leuk is dat... alleen het doosje is al een cadeautje.


Dus hoef je eigenlijk helemaal niet moeilijk te doen over wat erin moet, koekjes/chocolaadjes of misschien theelichtjes... iets kleins en eenvoudigs maakt het al helemaal af.
En wat is er niet leuker dan zoiets te geven?


Ik heb als tekst "give thanks" gebruikt maar je kunt natuurlijk allerlei teksten gebruiken. Dat is zo mooi, voor elke gelegenheid te gebruiken dus.


Hier een foto van het moeilijkste deel van heel dit projekt, het gouden kraaltje in de bloem. Wat een gepruts om deze erin te krijgen maar het geeft wel net even dat extra accent.


Lijkt het jou nou ook leuk om zo'n cadeaudoosje te maken?
Dat kan, op 26 november houd ik zowel 's morgens als 's avonds een workshop waarin we o.a. dit doosje gaan maken. Voor meer info, zie onder het kopje workshopdata.

Tot gauw! groetjes Ellen


4 opmerkingen:

  1. Leuk met die bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je op mijn site bent geweest, dank je voor je lief berichtje in mijn gastenboek...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook altijd moeilijk, maar mijn titel gaat over een van de spulletjes die ik gebruikte bijvoorbeeld. Dit had mooi de titel Cadoosje kunnen hebben...

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...