maandag 13 oktober 2014

Kerstkaarten Workshop

Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen:


De Kerstkaarten

Gelukkig mocht ik al lekker aan de slag, met mijn voorbeelden voor de komende workshop.
Ook op de beurs konden mensen al kennis maken met deze leuke set en er een workshop mee volgen.


Hier heb ik gewerkt met de White Christmas stempelset en de kleur Soft Sky.


En je kan er zoveel kanten mee op....
rustig en neutraal, drukker en meer kleur, wat je zelf wilt.


Deze kaarten zijn allemaal vrij rustig, vind ik wel mooi passen bij deze set.
Maar wat maak jij ervan?

Kom gezellig workshoppen, we werken met deze set maar je kunt er allerlei kaarten mee maken.
Ook gaan we bezig met de technieken sponsen en inkleuren. 
We maken meerdere kaarten (ongeveer 3 á 4 kaarten)
En deze kaarten kan echt iedereen maken, ook al heb je nog nooit een kaart gemaakt. (en natuurlijk ook erg leuk voor de meer gevorderde creatieveling)
Durf je het aan? Meld je aan!

De workshops zijn op woensdag 22 oktober van 9.30 tot 11.30 uur of
                                    dinsdag 28 oktober van 20.00 tot 22.00 uur

Voor meer informatie, kijk onder het kopje "workshopdata".


1 opmerking:

  1. Mooie kaartjes, ook je cadeauzakjes hieronder vind ik erg leuk!!!
    Ik ben gelijk je nieuwe volger geworden...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...