zaterdag 4 oktober 2014

WCMD

Het is vandaag World Card Making Day.
En daar wil ik natuurlijk niet bij achter blijven.
Dus vanmorgen gelijk een kaart gemaakt.

Misschien zag je hem al op mijn facebookpagina (Ellen Hamhuis) omdat ik genomineerd was om mee te doen. (#WorldCardMakingDay)


Het is een kaart gemaakt met de stempelset For All Things. Ik vind hem erg mooi nu voor de herfst maar ga hem vast ook meer gebruiken.


Mijn basiskaart is niet gewoon een dubbelgevouwen A5 maar ik heb hem in drieën gevouwen (5,1 / 10,8 / 5.1). Zo ontstaat dit model. De kaart is van Very Vanilla.
Binnenin heb ik gesponst met de kleur perfect Plum. Expres een beetje gestreept voor het effect.
Op de twee "buitenkanten" heb ik gestempeld met Crumb Cake (het eikenblad - derde afdruk - zo ontstaat een hele zachte kleur) en de zijkanten een beetje gesponst.


De takjes zijn ook met Perfect Plum gestempeld (achtergrondje is ook een stempel, deze met Crumb Cake gedaan).
Een stukje papier van de kleur Perfect Plum erachter en een touwtje (linnen thread) erom, zodat mijn kaart helemaal af is.

Maak jij vandaag ook nog een mooie creatie?

In ieder geval een fijne dag toegewenst en tot gauw,
groetjes Ellen

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...