zondag 7 juni 2015

Gift Bag Punch Board

Ik moest er gewoon weer mee aan de slag!
Wat vind ik dit een leuk ding zeg, de gift bag punch board.

Dus heb ik hem er vandaag maar weer bij gepakt, het werd een tasje en een doosje, beide gemaakt met het bord.


Het tasje is gemaakt met speciaal papier dat je kunt bewerken. Er zit een patroon op van een glimmend materiaal dat geen inkt opneemt. Zo heb ik het bewerkt met Soft Sky inkt, onderaan dieper van kleur en naar boven toe steeds lichter. Dit speciale papier kun je in verschillende patronen kopen, het zit in een set die Color Me Irresistble Specialty Designer Series Paper heet. (dit motiefje dat ik gebruikt heb komt van het papier dat je kon kiezen tijdens de SAB periode)




Ook gebruikte ik Soft Sky lint en een klein label om het tasje af te maken. Het label is van Vellum gemaakt dat ik embosde met de hartjes embossingfolder (Happy Heart). Hierop een bloem van de Flower Shop set gestempeld (soft sky) en gestanst. Een diamantje maakt het helemaal af.




Ook het doosje is gemaakt met de Gift Bag Punch Board. In dezelfde stijl als het tasje.
Dezelfde kleuren gebruikt en dezelfde bloem. Zo wordt het een mooi setje.



Zoals je ziet, ik ben helemaal blij met mijn gift bag punchboard!

Tot gauw,
groetjes Ellen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...