donderdag 15 oktober 2015

Het is een feit....

.....de eerste kerstkaart is af!
Ieder jaar neem ik me voor om eerder te beginnen aan de kerstkaarten en ja....
ieder jaar lukt me dit niet. Herkenbaar?

Maar voor de beurs, afgelopen september, wilde ik toch al wat kerstkaarten kunnen laten zien dus ging ik aan de slag.
Dit keer met het raampje (Hearth & Home Thinlits Dies) die daar natuurlijk heel erg geschikt voor is.
Er zullen denk ik nog vele raam-kaartjes volgen (als ik tenminste al mijn vrienden een zelfgemaakte kaart wil sturen... en ja.... dat moet van mijzelf).



Deze kaart heb ik nagemaakt uit de herfst/winter catalogus en hier mijn eigen draai een beetje aan gegeven.


De stempelset die ik gebruikte is White Christmas (uit de jaarcatalogus).
Zoals je ziet heb ik het raampje verhoogt opgeplakt met Dimensionals, dit geeft een extra leuk effect.



De eerste stap is gezet, op naar de vele kerstkaarten die nog gaan volgen.
Ik wens ook jullie veel succes en vooral plezier jullie kerstprojecten.

Tot gauw,
groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...