dinsdag 3 november 2015

Sneu

Mijn neefje (16) kreeg tijdens zijn vakantie een naar ongelukje.
Een beetje geluk kon hij dus wel gebruiken.
Ik maakte een beterschapskaart en deed hier een kraslot bij in. (heb nog niet gehoord of hij de jackpot heeft gewonnen)


De kaart maakte ik met de stempelset Brushstrokes.
Ik beïnkte de stempel met drie kleuren blauw, de ene helft met Tempting Turquoise en de andere helft met Pacific Point. Daarna heb ik met een sponge-dauber met Island Indigo donkere accenten aangebracht. Zo krijg je een afdruk in diverse kleuren blauw.
"Beterschap" stempelde ik met de Alphabet Rotary Stamp, een stempel waarmee je alle teksten kunt maken die je maar wilt verzinnen. Het lijkt net een beetje of het ouderwets getypt is.
Drie blauwe sterretjes maken de kaart af.

En hoe vind je deze schatjes....

 

Voor een vriendin kocht ik een schaal met heerlijke ambachtelijk gemaakte herfst-chocolade.
Ik kocht er ook gelijk een aantal voor mezelf om leuke cadeautjes mee te maken.
En afgelopen zaterdag stond ik op een markt ze te verkopen.

Deze uiltjes vond ik zo schattig en met de uilenpons maakte ik twee dezelfde uiltjes erbij. Zo maak je heel gemakkelijk een leuk klein kadootje.

De markt was leuk, zie foto's:




Nu weer aan de slag om de workshop van vanavond voor te bereiden,
tot gauw,
groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...