zaterdag 5 maart 2016

Geïnspireerd

Geïnspireerd door Project Life ging ik aan de slag met een kaart, gevuld met kleine kaartjes.
Klinkt heel onduidelijk zo,
maar dit bedoel ik:


Ik begon met een basiskaart van Whisper White (13,5x13,5). Op allerlei kleine stukjes papier stempelde ik een tekst of leuke afbeelding.
En toen ging ik puzzelen, net zo lang tot ik de compositie leuk vond. Sommige kaartjes moesten iets kleiner, een aantal gebruikte ik helemaal niet.

Ik heb alleen Marina Mist kleur inkt gebruikt om de kaart toch rustig te houden.
Maar wel heel veel stempelsets door elkaar gebruikt (misschien herken je er een paar?).

De uitgestanste hartjes pasten precies op een leeg plekje en dit maakte mijn kaart af.





Er zijn nog een aantal plekjes vrij voor de WORKSHOP aanstaande dinsdag/woensdag.
Doe je mee?

We maken een soort tasje met een chocolade/thee verrassing.
Super leuk om te maken maar ook om bijv. cadeau te geven.

Wanneer:
Dinsdag (morgen) 8 maart  9.30 - 11.30 uur
Woensdag (avond) 9 maart 20.00 - 22.00 uur

De kosten zijn € 10,00 p.p.  Dit is inclusief alle materialen, een kopje koffie/thee en iets lekkers.

Geef je snel op want vol=vol.
(Dit kan je doen d.m.v. een mailtje (ellenkado@kpnmail.com) of een belletje (0523-270794)
Ik hoop je te zien dan gaan we samen gezellig aan de slag.

groetjes Ellen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...