zondag 5 juni 2016

Open Huis 2

In mijn vorige blogbericht schreef ik over mijn open huis.
Tijdens het open huis mocht iedereen meedoen met een kleine workshop (make en take).

Ik maakte een aantal voorbeeldkaartjes.


Voor de kaartjes gebruikten we de nieuwe incolors 2016/2018 kleuren.
De stempelset Love & Affection en de Banner Punch 
(allemaal nieuwe producten uit de nieuwe catalogus).


Bewust probeerde ik vier verschillende kaartjes te maken.





Het was superleuk om te zien wat iedereen ervan maakte.
Natuurlijk helemaal niet aan gedacht om er foto's van te maken, de 
volgende keer moet ik echt mijn fototoestel klaarleggen (deze foto's maakte ik
allemaal de dag na het open huis).
Maar er kwamen nog veel meer inspirerende kaartjes, een stempelset
om te hebben dus en de bannerpons lijkt me onmisbaar.


Geniet van het heerlijke zomerweer,
groetjes Ellen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...