woensdag 2 november 2016

Workshop

Een tijdje terug maakte ik een leuk doosje met de gift bag punchboard.
En tevens een tasje dat er goed bij past.
Een leuke combi voor een workshop!


En dus bij deze:

Woensdagavond 16 november van 20.00-22.00 uur
Workshop!

Kosten: € 7,50 (dit is inclusief alle materialen,
een kopje koffie/thee en iets lekkers).

Waar: bij mij thuis aan de Ommerweg 5 in Heemserveen

Wil je graag meedoen, geef je dan snel op!



een strik gemaakt met de Bow Builder pons.


een bloem gemaakt met de Festive Flower Builder pons.


Een leuke veelzijdige workshop waarin je met meerdere producten aan de slag gaat.
Centraal staat de Gift Bag Punchboard.
Kom gezellig meedoen!


En Stampin' Up! heeft in november leuke nieuwtjes/aanbiedingen:
Zo zijn onderstaande sets in de aanbieding:


en is er een prachtige nieuwe serie snijmallen uitgekomen, je maakt er van die prachtige omlijsting met gaatjes mee.



En hier word ik wel heel blij van....
Mocht je hier ook van willen meegenieten, laat het me weten, dan ga ik het bestellen voor je.

groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...