woensdag 22 februari 2017

Creabeurs

Afgelopen weekend stond ik drie dagen op de creabeurs in Hardenberg samen met mijn collega Petra.
En wat was het weer leuk!

Op sommige momenten was het rustig en konden we iedereen te woord staan, maar er waren ook veel momenten waarop het erg druk was en we lang niet iedereen konden spreken.
Gelukkig hebben we wel veel mensen te woord kunnen staan, vragen kunnen beantwoorden en technieken kunnen laten zien.
Ook was de workshop vetplantjes een enorm succes! (hier heb ik binnenkort trouwens ook thuis nog een leuke workshop van, zie onderaan dit bericht of kijk even onder het kopje "workshopdata".)

Ik zal je een impressie laten zien van deze dagen dmv de foto's hieronder.


Onze kraam zoals we vrijdag begonnen.






Iedere morgen gingen we enthousiast op pad met natuurlijk een "natje en een droogje".




Er werd enthousiast gewerkt aan de vetplantjes.



En ja, aan alles komt weer een eind!


Het waren drie geweldige dagen. Was jij er ook bij?



En zoals ik al schreef, ook thuis houd ik nog een workshop met de vetplantjes.
We maken dan een wat uitgebreidere decoratie met zelfgemaakte vetplantjes van papier.
Je kunt kiezen uit een potje/stolpje (plastic) of houten schijf die bij mij aanwezig zijn. Of je neemt zelf een leuk potje/schaaltje (naar je eigen smaak) boomstronkje/schors of krans etc. mee die je dan mag decoreren.

De workshop wordt gehouden op:
woensdagmorgen 1 maart van 9.30 - 11.40 uur en
woensdagavond 1 maart van 20.00 - 22.00 uur

De kosten zijn € 7,50
Dit is inclusief alle materialen, een kopje koffie/thee en iets lekkers.
Graag opgeven als je hieraan mee wilt doen.


 

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...