zondag 16 april 2017

Vrolijk Pasen

Eindelijk zie ik vanmorgen weer een zonnetje, heerlijk. De afgelopen dagen was het bij ons ronduit herfst, koud en veel wind.
Dus vandaag op eerste paasdag een fijn zonnetje voor een vrolijk pasen. (ben nog niet buiten geweest, dan zal het wel wat tegenvallen qua temperatuur denk ik).
Toch proberen we vanmiddag eieren te gaan zoeken.
Doen jullie ook iets leuks met pasen?

Deze week heb ik mezelf beperkt tot maar 1 product van Stampin' Up!, iets maken met de journalings pens.
Ik vind handlettering en tangelen erg leuk en daarvoor zijn de journaling pens erg handig.
Het werd een paas projekt dit keer, met stiekem één stempeltje, herken je hem?





Alles is los uit de hand getekend, sommige gedeeltes eerst met potlood.
Heerlijk  om te doen en zo ontspannend!
Wel heb ik een boek gebruikt ter inspiratie, hier staan ook veel technieken in (zie plaatje hieronder).

(Penny Raile, ISBN:978-90-8998-558-3)


Hele fijne paasdagen toegewenst,
groetjes Ellen


1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...