zondag 21 mei 2017

Open Huis

Wat een weertje vandaag. Daar kan ik nou helemaal van genieten.
Maar natuurlijk ook nog even heerlijk creatief bezig zijn.

En ik ben creatief bezig........
alleen ik kan er nog niet zoveel van laten zien!

Want zoals jullie vast al weten komt er natuurlijk per 1 juni een nieuwe catalogus uit, en daarom houd ik (ja, het wordt al een traditie) een open huis.



En daar ben ik dus lekker voor aan het voorbereiden. Maar als ik hier alles al ga verklappen is er natuurlijk niets meer aan. Dus nog even geduld en kom lekker rondneuzen op mijn open huis.


Zoals we gewend zijn komen er weer 5 leuke nieuwe incolor-kleurtjes, heel veel nieuwe stempelsets, snijmallen en ponsen. Maar ook andere leuke producten.
En de toppers blijven natuurlijk nog een jaartje.



OPEN HUIS


Donderdagavond 1 juni tussen 20.00 - 22.00 uur
en
Vrijdagmorgen 2 juni tussen 9.30 - 11.30 uur


Tijdens dit open huis (bij mij thuis) kun je onder het genot van een kopje koffie/thee vrijblijvend veel nieuwe producten bewonderen.
Er zijn veel (retired) producten te koop tegen opruimingsprijzen.

Ook kun je tijdens een kleine make&take alvast iets uitproberen.

Natuurlijk neem je de nieuwe catalogus na afloop mee. Deze is gratis als je dit jaar (2017) al eens een bestelling bij mij geplaatst hebt (of als je tijdens het open huis een bestelling plaatst of producten koopt twv. minimaal € 30,00)
Anders vraag ik een kleine bijdrage van € 2,50

Ook ligt er een leuke verrassing op je te wachten!

Je kunt zo binnen komen lopen tijdens deze dagen, je hoeft je hiervoor dus niet op te geven. Neem ook gerust een vriendin/kennis mee die Stampin' Up! (of mij) nog niet  kent. Voor haar ligt er dan iets leuks klaar.

Ik hoop je natuurlijk één van deze dagen te zien!

groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...