woensdag 18 oktober 2017

Workshop

Er staat weer een workshop gepland!

We gaan in deze workshop een Shadow Box maken.
Dit is een soort papieren lijst die om je kaart, foto of iets anders komt. Je kunt hem maken in elke maat/vorm. Je leert in deze workshop het basisprincipe en je krijgt ook een uitgebreide beschrijving mee naar huis.

Ik heb alvast een aantal voorbeelden voorbereid:


Eentje met bloemen, dsp binnenin en een bloem op de rand.




Ook om een foto kun je een mooie lijst maken. 
Hierbij heb ik de "lijst" bestempeld.




En ik kon het niet laten om ook alvast een kerst-voorbeeld te maken.


Natuurlijk ga jij zelf iets maken wat jij leuk vind!
I

Deze workshop geef ik bij mij thuis en wel op deze twee dagen: (je kunt kiezen tussen)

Donderdagavond 2 november 2017  van 20.00 - 22.00 uur
en
Vrijdagmorgen 3 november 2017 van 9.30 - 11.30 uur

De kosten hiervoor zijn: € 7,50  Dit is inclusief alle materialen, een kopje koffie/thee en iets lekkers.

Wel graag opgeven van te voren zodat ik alvast alle materialen voor je klaar kan leggen (en vol=vol).



groetjes:
Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...