zaterdag 9 december 2017

Stampin' Blends


Ze zijn er al sinds 1 november maar ik heb jullie er eigenlijk nog niets mee laten zien, de Blends!

Markers op alcohol basis waarmee je kunt kleuren. Elke kleur is er in licht en donker zodat je (zoals het woord al zegt) kunt blenden. De kleuren vloeien mooi in elkaar over zodat je schaduwen kunt kleuren, speciale effecten kunt maken....


En ze zijn echt wel heel erg leuk hoor!
Ze zijn er (tot nu toe) in deze 12 kleuren te krijgen en een ivoorkleur, huidskleur en colorlifter.
Met de colorlifter kun je highlights maken (dingen op laten lichten), kleuren bijwerken maar ook foutjes (bijv. buiten de lijnen gekleurd) wegwerken.


Ze kosten €5,50 per stuk. Een kleursetje (donker en licht) kost €11,00
Voor meer omschrijving, zie de link in de sitebar, rechts van dit bericht)



Bij deze bloemen heb ik DSP ingekleurd, een prachtige set dessinpapier vellen in zwart/wit (zie ook foto bovenaan) die te koop zijn vanaf 3 januari. Je hoeft dus niet eens te stempelen....


Deze dame is van de set Beauytiful You, ik heb haar gestempeld met zwarte Memento inkt (je moet inkt op waterbasis gebruiken omdat het anders doorloopt met de alcoholmarkers)
En ook weer gebruik gemaakt van de dsp set Petal Passion.
(voorjaarscatalogus, gaat in op 3 januari 2018, kost € 13,50 voor 12 vellen 30,5x30,5 cm)



En om je nog wat enthousiaster te laten worden, hier nog een mooi filmpje hoe je ermee kunt werken!




Bij jij ook al verkocht?
(natuurlijk kun je ze bij mij bestellen of komen uitproberen tijdens mijn Open Huis in Januari 2018 - datum volgt snel)

Tot gauw, groetjes Ellen

1 opmerking:

  1. ik ben nog niet overtuigt dat ik de blends écht moet hebben, haha,
    ik denk dat het er volgend jaar toch van moet komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...