dinsdag 27 februari 2018

cadeautjes

Ik vind het altijd zo leuk om cadeautjes uit te delen!
Als ik een workshop geef dan maak ik altijd een cadeautje voor de deelnemers. Volgens mij laat ik deze eigenlijk nooit zien op mijn blog, zonde toch?

Bij de laatste workshop (Shadow Box) maakten de deelnemers prachtige "kaarten" met een papieren lijst.


En ze kregen allemaal een eigengemaakt cadeautje van mij.


Het is een kaart met een verrassing!
Ik kreeg al zo'n zin in de lente, en omdat het nu nog dik winter is, gaf ik de workshoppers een voorproefje op de lente.
In de kaart zit een zakje met bloemzaadjes. 
De voorkant gedecoreerd met de memorie&more kaartjes van de Sale-A-Bration, en binnenin ook zo'n kaartje waarop je een leuke tekst kwijt kunt.



Ziet er toch gelijk heel fleurig uit?

Volgens mij waren ze er wel blij mee.
Jij bent ook van harte welkom op een workshop, er ligt dan uiteraard ook een cadeautje voor jou klaar!

Tot gauw,
groetjes Ellen



1 opmerking:

  1. dag, wat ziet dat er leuk uit zeg!!! zo krijg je wel zin in het voorjaar met zon leuke attentie

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...