dinsdag 1 januari 2019

Aller laatste / eerste


Vanaf deze plek wil ik jullie natuurlijk als eerste een heel goed, gezond, creatief en geweldig mooi 2019 toe wensen!



Dit is de laatste kaart die ik vorig jaar maakte!
(31-12-2018 om 22.00 uur)
Na het lekkere eten, gezellig saampjes met ons gezin, even uitbuiken.
Ieder zijn eigen gang, en ik schoot even mijn hobbyruimte in.


Gemaakt met een set die je vanaf 3 januari kunt kopen, Incredible Like You.
Met de kleuren Lovely Lipstick en Call Me Clover.
Zowel bloem als takje zijn in twee keer gestempeld met allebei de eerste stempelafdruk.
Een geweldige techniek van stempels maken geeft dit resultaat zonder veel moeite.


En dit is de eerste kaart die ik maakte dit jaar!
(1-1-2019 om 10.00 uur)
Mijn man was al aan het werk, de kids nog op één oor, even rust.
En weer schoot ik lekker mijn hobbyruimte in.


Ook deze kaart maakte ik met een nieuwe set die je vanaf 3 januari kunt kopen,
Needle en Thread. Samen met bijpassende Framelits Dies Needlepoint Elements.
Kijk eens naar die prachtig gedetailleerde stempels, in één keer gestempeld, fantastisch mooi.
(net of je echt aan het borduren bent geweest)


En wil je deze kaarten wel eens in het echt zien?
Kom dan naar mijn Open Huis op 9 en 10 januari.
Je bent welkom!


OPEN HUIS: Voorjaar/zomer catalogus party

Wanneer: Woensdagavond 9 januari tussen 20.00 - 22.00 uur
                  Donderdagmorgen 10 januari tussen 9.30 - 12.30 uur

Waar: bij mij thuis aan de Ommerweg 5 Heemserveen

Wat is er te doen?
Natuurlijk kun je vele nieuwe producten en voorbeelden bewonderen, gratis mee doen aan een kleine workshop. Je kunt ook eventueel nieuwe producten zelf testen/uitproberen.
Nieuwe ideeën en inspiratie opdoen.
Er is een uitverkoop van retired producten/opruimingsproducten.
Je krijgt de nieuwe catalogus mee naar huis.
En dit alles onder het genot van een hapje en een drankje en veel gezelligheid! 

Je hoeft je hiervoor niet op te geven, het is gratis en neem ook gerust een introducee mee!
(voor haar ligt er dan een leuk cadeautje klaar)


groetjes Ellen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...