zondag 7 april 2019

Creaweekend Evenementenhal Hardenberg

Hij komt er weer aan, volgend weekend is het weer Creaweekend in Hardenberg.
Normaal is dit altijd eind februari/ begin maart maar dit keer dus April.

We maken onze stand weer helemaal leuk, met echte voorjaars-voorbeelden, leuke nieuwe technieken en de laatste updates....


We (mijn collega Petra en ik) staan op plek nummer 204, ongeveer waar je ons ieder jaar vindt.


Op mijn facebookpagina (EllenKado) heb ik weer een leuke actie om vrijkaartjes te winnen, de moeite waard om mee te doen.



En we hebben de nieuwe Storage producten bij ons van Stampin' Up!
Heb jij ze al gezien?
Allemaal losse elementen die je naar eigen idee kunt samenvoegen, precies waar jij behoefte aan hebt.
Kom ze bewonderen op de beurs en kijk hoe jij graag je systeem wilt bouwen, ik bestel ze graag voor je.

als je op de foto klikt zie je alle onderdelen en de prijzen.


En hieronder nog een handig filmpje:







1 opmerking:

  1. De 2 vrijkaartjes ontvangen ! Heb ze toch maar aan Alie Santinge gegeven, zal haar ook jou kraamnummer doorgeven. Heel erg bedankt voor de kaartjes. Dinie Koster.

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...