woensdag 9 oktober 2013

Jarig

Gisteren geen tijd om te bloggen maar het was toch wel een speciale dag.
Stampin' Up! Nederland bestond gisteren 1 jaar.
Leuk toch? En zoveel mensen die Stampin' Up! al geweldig vinden!!!!!!
Ken je de producten nog niet? Surf eens lekker op mijn site rond en zie hoeveel mooie dingen er zijn en welke mogelijkheden. Lekker de catalogus (link in sitebar) doorbladeren, hier staan trouwens ook heel veel ideeën in.

Dit is Damir, onze manager van Nederland, hij heeft in ieder geval er een stukje taart op gegeten.






En zo maakte ik dan maar een leuk merci-doosje.
Zo leuk om te maken en vooral om te geven. Ik neem het nog wel eens mee als ik op visite ga en eigenlijk geen cadeautje mee wil nemen maar ach.... met lege handen is ook zo wat.
Lijkt jou dit nou ook leuk om te maken, schrijf je dan in voor de workshop (zie kopje workshopdata). Het is echt niet moeilijk en toch een indrukwekkend resultaat. En nog lekker ook.......

Groetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...