vrijdag 18 oktober 2013

Kerstkaarten

Toch eindelijk maar eens begonnen aan de kerstkaarten. Ik geloof dat ik nog nooit zo laat ben begonnen, dus of ik ze allemaal afkrijg....
Ik kreeg inspiratie van mijn Duitse collega Tanja.




wil je de foto graag groter zien?
door erop te klikken wordt het
vergroot.



Vind je het ook leuk om deze kerstkaarten te maken (of andere) kom dan gezellig workshoppen. Zie de data onder het kopje "workshopdata". Je kan dan de kaarten maken die je zelf leuk vind voor 2,00 euro per kaart.

Was je al eens aan het denken over het geven van een party (net zoiets als tupperware), nu is het extra aantrekkelijk. Er komen namelijk binnenkort heel veel acties - leuk voor je gasten - en voor jezelf, je mag in oktober nog meer cadeautjes uitzoeken dan anders.
We gaan dan uiteraard op zo'n avond ook iets leuk maken.
Neem eens vrijblijvend contact op met mij voor meer informatie.


De komende dagen komen er als het goed is nog meer kerstkaarten voorbij schuiven.......
.............. dus blijf het volgen.

Tot gauw, groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...