vrijdag 1 november 2013

Griezelfeest

Nou doen wij zelf niet aan Halloween (gisteren) maar heeft onze oudste dochter vanavond wel een griezelfeest!
Allemaal helemaal in stijl, mogen ze blijven slapen ook (of er veel geslapen word vraag ik me af).
Dus voor de moeder van de jarige vriendin een kleinigheidje gemaakt. Ik vind hem eigenlijk zelf wel erg leuk geworden dus ga er zeker meer van maken, misschien in kerstthema of zo.

 
 
Ik zag dit idee bij Margriet, en moest er zelf ook iets mee doen.

Vanaf vandaag is het Punchboard verkrijgbaar. Hiermee maak je allerlei enveloppen in allerlei maten. Dus de maat van je kaart is nu nooit geen probleem meer en je hebt altijd een mooie passende envelop in de goede kleur. Hij kost 22,95 en staat bij mij bovenaan mijn wensenlijstje.
Want ik heb ook al heel veel andere ideeën gezien wat je er allemaal mee kunt doen, zoals doosjes, cadeau-enveloppen e.d.
Wil jij hem ook, laat het me even weten, bestel ik hem voor jou ook!


Een fijn weekend en tot gauw!

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...