dinsdag 19 november 2013

Spinnen

Hier komen heel veel spinnen aan!




Vandaag is onze zoon Mark 9 jaar geworden. En zijn traktatie op school zijn spinnen geworden.
Hij vond ze ergens op internet en i.p.v. een lolly hebben wij voor een marsmallow gekozen zodat we er een kruisspin van konden maken. Nog net iets spannender natuurlijk.
De kinderen vonden het erg leuk.

Ook heb ik voor hem een kaart gemaakt. Nou ja, kaart.....
nu die eenmaal klaar is durf ik hem niet meer in te klappen. Ben bang dat ik hem dan niet meer mooi uit elkaar kan vouwen. Maar goed, een grote kaart dus.


En misschien herken je het, Mark is gek van het spelletje Mine Craft op de computer dus het werd een mine-craft kaart.
Met mine-craft werk je met allemaal blokken om er gebouwen e.d. van te maken. Dus de kaart bestaat ook uit blokken.

 

Dus vandaag lekker de feestmuts op, het wordt vast heel gezellig.


Kom je meedoen met de workshop cadeaudoosje versieren? (zie blogbericht hieronder)
Je kunt je nog opgeven tot 25 november. Ik zou het heel leuk vinden als je erbij bent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...