zaterdag 21 december 2013

Alweer een week geleden

En het is inderdaad alweer een week geleden dat ik iets plaatste.
De week is voorbij gevlogen.....
Gisteren had ik een geweldig leuke workshop, maar hier vertel ik zo meer over.

En vandaag is er weer iemand jarig in Huize Hamhuis, onze oudste is vandaag 12 jaar geworden.
Dus weeeeeeeeer een reden voor een feestje. Nu houd ik best van feestjes maar december hangt gewoon aan elkaar van feestjes zeg maar.
Binnen 5 weken alle drie de kinderen jarig, en iedereen maar zeggen dat we er zelf bij waren met de planning.....

En ook voor haar maakte ik een kaart, ik moest wel natuurlijk, ze verwachtte het gewoon. Al een aantal keren deze week gaf ze mij zo'n steek onder water....ik moest toch echt wel iets maken.
Voor haar werd het een reuze (A4) kaart in winterse "boekvorm", we kunnen toch ook niet om de feestdagen heen. Bij ons staat de kerstboom in de kamer en erom heen hangen de verjaardagsslingers.
Dus dit is hem geworden:


De foto's spreken voor zich denk ik. Ik ben vooral blij met de nieuwe stempels Banner Blast, je maakt er een hele leuke slinger van, maar je kunt er nog veel meer mee natuurlijk.






En zoals ik al zei, gisteren gaf ik een workshop op het Alfa College in Hardenberg. Als laatste dag voor de Kerstvakantie konden de leerlingen uit verschillende workshops kiezen. En 20 meiden kozen voor de "kerst-vogel-huisjes-hangers" van mij. Een gezellige boel (met op de achtergrond Serious Request) en ontzettend veel leuke, creatieve huisjes. Zie de foto's hieronder.






Nu nog gezellig met ons gezinnetje de zaterdagavond "beleven", de visite is vandaag allemaal al geweest, het huis is al weer aan kant, dus tijd voor "beentjes op de bank" zeg maar.
Jullie ook een fijne avond (en weekend) gewenst en tot gauw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...