zondag 8 december 2013

stoeien

Vandaag maar eens aan het stoeien geweest met de Envelope Punchboard van Stampin' Up!
Wat een gaaf ding zeg.
Ik heb een envelop in een envelop gemaakt, zeg maar.
A.s. dinsdag is mijn schoonmoeder jarig en ze wil graag geld voor haar verjaardag, dus een leuke reden om mijn punchboard uit te proberen.


Eerst een grote envelop gemaakt en hierin een klein envelopje geplakt (hier kan je mooi het geld in verstoppen). Daarna de grote envelop dicht gevouwen en vastgemaakt met een lint en versieringen.
Het papier en lint komt deze keer allemaal uit de "oude doos", dus geen Stampin' Up!



En je kunt dus allerlei verschillende enveloppen maken met het punchboard. Van klein tot heel groot, zowel vierkant als rechthoekig.

.............

Word jij ook al enthousiast?

.............

Maar met het punchboard kan je nog meer... zoals verschillende soorten doosjes maken, dit laat ik een andere keer zien.

................

Mocht je hem willen bestellen, in december ga ik nog een bestelling plaatsen, hij kost 22,95.


Voor nu nog een fijne zondag, wat er nog rest, en tot een volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...