vrijdag 21 maart 2014

Dip Dyeing

Lekker moeilijk woord voor een simpele techniek!
Vandaag ging ik eens lekker "dippen".



Zoals je ziet heeft mijn label verschillende kleuren. Ik dipte mijn label van watercolor papier 3 keer in een badje met water en inkt. Hiervoor gebruikte ik de inkt Baked Brown Sugar, en deed ik bij elke "dip" een beetje meer inkt in het water, zo werd de kleur steeds iets donkerder. Tussendoor liet ik mijn label steeds drogen.



Om het heel rustig te houden stempelde ik ook met Baked Brown Sugar en ik liet de stempelafdrukjes ook steeds donkerder worden.
Eigenlijk ben ik wel blij met het resultaat.

SAB

En aan alles komt een eind......... zo ook aan de Sale-A-Bration periode.
Nog tot 31 maart loopt deze actie, dat je voor iedere 60,00 euro die je besteed aan producten je een kado uit mag zoeken uit de SAB folder.
Wil je hier nog graag gebruik van maken, dat kan!
Als ik uiterlijk woensdag 26 maart je bestelling binnen heb dan ga ik het voor je bestellen.
Dus.......  allerlaatste kans!

Wens jullie alvast een heel fijn weekend,
groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...