zondag 6 april 2014

Swappen 2

En ik had beloofd ook alle andere swaps te laten zien.
Voor wie mijn vorige blogbericht niet heeft gelezen, scroll even naar beneden dan weet je precies waar het over gaat.
Dus bij deze alle leuke swaps van mijn collega's:




Wat zijn ze prachtig hé!
En hoeveel werk er allemaal wel niet in zit, zo leuk dat (bijna) iedereen toch altijd hier aan mee doet.
Alle collega's zetten achterop hun swap (of op hun blog) hoe ze de swap hebben gemaakt. Welke materialen ze hebben gebruikt bijvoorbeeld.
Zo kun je de swap namaken of een gedeelte ervan gebruiken als idee voor een kaart of iets anders.

Op de avond zelf maakten we met elkaar ook een leuk projekt. Dit keer een "Make en Take" met Janneke de Jong. Het werd een kaart die we precies na mochten maken of er een eigen draai aan konden geven.
Hier zie je mij en een aantal collega's (allemaal dames van team Utopia) in actie zeg maar......



En dit is mijn kaart geworden:


Ik ben er helemaal trots op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...