zondag 27 april 2014

Watercolor

Watercolor is helemaal hip!
Je ziet het overal voorbij komen in allerlei verschillende uitvoeringen. en jeetje wat kun je er veel mee zeg.
Het is superleuk om te doen en er zijn ook best veel verschillende technieken die je kunt gebruiken.

En zo dacht ik dat ik ook maar eens een watercolor workshop in moest plannen. Dus eerst lekker zelf aan de slag. Heel veel proefjes gemaakt met verschillende technieken.


Had ik best een leuke achtergrond gemaakt vond ik zelf ....... bleef ik maar zoeken naar hoe ik de kaart af zou maken. Dus de kaart eerst maar eens weg gelegd, later nog eens voor de dag gehaald ..... weer geen inspiratie.
Vandaag heb ik hem dan toch maar afgemaakt. Met dit resultaat:


Helemaal tevreden? Nee dat nog niet. Maar wie weet, als ik hem eerst weer eens weg leg .......en dan morgen nog eens kijk?


En zo is er dus weer een workshop geboren. We gaan met verschillende technieken met watercolor aan de slag. Meer weten? Kijk onder het kopje "workshopdata".
Er staan nog meer workshops in.

En zo geef ik ook nog de workshop bloemenkrans. Er zijn voor de woensdagmorgen nog twee plekjes vrij. Dus geef je snel op als je nog mee wilt doen. (meer info zie hieronder).


Wij gaan genieten van een weekje "meivakantie". Hopen op een beetje mooi weer (het regent hier de hele dag al vandaag) en dan komt het vast allemaal goed.
groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...