zondag 25 mei 2014

Ge- CASEd

Wat een weertje vandaag, van mij mag het zo de hele zomer blijven.
Lekker zonnetje, niet te warm, heerlijk buiten-weer.

Vandaag heb ik een kaartje geCASEd.
Lekker duur woord voor een kaartje namaken. (CASE = Copy And Share Everything)
Je kunt een kaartje precies namaken of er iets aan veranderen, je eigen twist eraan geven.
Dit keer maakte ik een kaartje na van Stampin' Up! Het kaartje stond in ons informatieblaadje.


Hierboven is het origineel en dit is wat ik ervan gemaakt heb:


Zoveel mogelijk nagemaakt, alleen een andere stempelset gebruikt en hier en daar wat andere kleurtjes.
Toch is het best wel heel leuk om eens een kaartje na te maken. En het is ook algemeen toegestaan. Vaak is het wel een eer als iemand jou kaartje namaakt.
En zeg zelf, inspiratie van een ander krijgen is toch heel mooi!

Een zonnige week toegewenst.
groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...