woensdag 9 juli 2014

Boe

Zoals jullie in het vorige blogbericht al konden lezen ben ik me aan het voorbereiden voor een "boerenmarkt".
En naar mijn idee kunnen daar geen koeienspulletjes ontbreken.

Dus aan de koeienvlekken!

Het werd een doosje met drie kleine kaartjes inclusief envelop. Het doosje en de enveloppen maakte ik met het envelope punchboard. Gelukkig staat ie ook in de nieuwe catalogus. Toch wel een erg handig ding, pak hem er vaak even bij, al is het soms alleen al om een mooie ronde hoek aan een kaart te maken.

Maar ik dwaal af, dit is het resultaat.



De foto's zijn niet erg scherp, op dit moment raast er een kleine onweersbui over. Wel nu 22 graden buiten (19.30 uur - en de rest van de dag 15 graden) maar de hele dag regen.....
Bijzonder weer hebben we soms in Nederland. Gelukkig zijn de voorspellingen voor komende dagen heel goed.


De kaartjes zijn 8,6 bij 8,6 cm. Gemaakt met als basis Crumb Cake papier, randje zwart en het witte papier (whisper white) heb ik gesponst met zwarte inkt. Dit heb ik gedaan met StazOn inkt, omdat de "gewone" zwarte inkt nauwelijks droogt op whisper white papier.
De zijkanten van het labeltje bewerkt met Crumb Cake inkt en "gefeliciteerd" gestempeld met Cherry Cobler inkt. En een touwtje erom.


Het doosje gemaakt met het envelope puncboard, een strookje koeienvlekken erom en hetzelfde labeltje.
Zo maakt het een leuke set om bijvoorbeeld weg te geven.






Ook deze week is er weer een Weekly Deal. Normaal gesproken staat deze elke woensdag op mijn facebookpagina (Ellen Hamhuis) maar nu dus ook hier.
En tot en met morgen krijg je 10% korting op je bestelling (zie eerdere berichten), dus ook op deze Weekly Deals.
Dan wordt het wel erg voordelig shoppen toch?
Laat het me weten als je iets wilt bestellen, je loot dan ook gelijk mee voor een leuk kadootje.



Nu wilde ik nog graag even gaan hardlopen maar het ziet ernaar uit dat het nog een poos regenachtig blijft.
Onze zoon wilde dan nog graag gaan vissen maar ik ben bang dat het voor vandaag over gaat, dan maar samen vanavond naar het voetbal kijken. Wie gaat er winnen????


1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...