zondag 6 juli 2014

Vakantie

Bij ons zijn de kindervakanties begonnen!
Zes weken niet op tijd naar school, broodtrommels klaarmaken, gymspullen wassen enz.
Best lekker hoor.

Al zijn die laatste weken altijd wel druk vind ik. Nog een afsluiting van dit, nog een laatste rapportbespreking (gelukkig allemaal weer over), afscheid en laatste feestjes/logeerpartijtjes van school.
Zo is het ook een gewoonte om de juffen een kadootje te geven voor meester/juffendag.
Deze keer werden het notitie-boekjes, gepimpt en op de eerste blz. voorzien van een persoonlijke tekst door de kids.

En zo ben ik ook al druk in de weer voor een boerderij-markt waar ik binnenkort op sta.
Wat heeft dat nu te maken met Stampin' Up! zul je denken?
Er zijn vast ook mensen die naast alles van de boerderij ook wel iets anders willen zien.
Op de boerderij van mijn broer houden ze een weidedag (www.beemsterweidedagen.nl) en mijn schoonzus (zelf ook erg creatief) vond het wel leuk dat er ook een aantal andere kraampjes waren.


En zo doe ik dus mijn best om een aantal leuke dingen te bedenken. Het melkpakje mag dan natuurlijk niet ontbreken. Hier versierd met gras en een aantal vlinders. Nu ik de foto zie, moet er denk ik nog iets van een labeltje op met "Gefeliciteerd" op of zo. Ga ik nog aan werken.
Hebben jullie dat ook wel eens, dat als je je creatie een poosje niet ziet, je later opeens ziet wat er mist of toch iets anders moet?


En een leuk kadootje om iemand te geven die ziek is. Hierin zit een pakje zakdoekjes verborgen.


Deze week zullen er nog wel een aantal ideeën ontstaan denk ik.

Denken jullie ook nog aan die leuke actie van 10% korting op je bestelling?
Tot 10 juli kun je bestellen en krijg je 10% korting op je hele bestelling.
En..... je maakt kans op dit leuke pakket.



Voor alle informatie, zie het bericht hieronder.
Ik zie jullie bestellingen graag tegemoet.

Geniet nog van deze zondag en tot gauw!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...