maandag 8 september 2014

In volle gang...

Afgelopen weekend twee dagen op de hobbydoebeurs in Kloosterhaar gestaan.
Erg leuk!
En je snapt het alweer, natuurlijk vol goede moed mijn fototoestel meegenomen .....
zaterdagavond weer uit mijn tas gevist, zonder foto's natuurlijk ...............

Hoe vaak gaat dat me nog overkomen?  (heel vaak ben ik bang)
Maar het was heel leuk, weer erg veel nieuwe mensen leren kennen.
Vooral zaterdag was het erg rustig, het was ook veel te mooi weer buiten (25 graden), maar diegene die kwam was ook werkelijk geïnteresseerd en zo was het toch een hele geslaagde dag.

Wil je wel graag wat foto's zien? De hobbydoebeurs heeft haar eigen facebookpagina, hier staan heel wat foto's op. (Hobbydoebeurs Kloosterhaar)

Eigenlijk heb ik geen tijd om te bloggen ook.....
Ben in volle gang bezig met de voorbereidingen voor het open huis van morgen (dinsdag) en woensdag. Je begrijpt, ik wil de ramen nog schoon, het huis aan kant, mega veel leuke voorbeelden klaar hebben. Nou ik weer nu al dat me dat allemaal niet gaat lukken.
Maar goed, we zien wel hoever ik ga komen en het gaat tenslotte om te gezelligheid, inspiratie
creativiteit toch?

Kom je ook gezellig? Zie voor de tijden e.d. het bericht hieronder.
En.....
Als je komt maak je kans op 2 vrijkaartjes voor de Creabeurs in de Evenementenhal in Hardenberg.

Ik hoop je te zien!
groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...